-Fetepe diye programımız var, bunun burasına basınca yes diyorum ve geçiyorum.
-Hetemele kodları var kaynağı görüntüle diyince çıkıyo

Birazda ingilizce ve terim öğrenseler ya Php'ye halağa pehepe veya html'ye hetemele diyen var...