• 17-07-2006, 15:52:44
    #1
    Merhabalar öncelikle ..

    Bir arkadaşımın mail adresini dün biri çalmış .. Daha sonra o mail adresiyle girip 3-4 arkadaşın daha mailini çalmış .. Tabiki basit fake hotmail sayfası ile .. Kişinin mail adresini fake sayfadan aldım .. Maili çalınan bir arkadaşım için de hotmaile başvurdum, hesabı geri almak için ..

    Şimdi ben bu çalan kişiyi savcılığa şikayet etmek istiyorum .. Hangi yolları izlemem gerekiyor ? .. Eğer msn adresinden ip öğreniliyorsa (bir kaç yerde okumuştum) IP'sini öğrenip öyle mi şikayetde bulunmalıyım ? ( bu bir hack yolu ise burda yazmayınız, özel mesaj ile ulaşabilirsiniz ) ..
  • 18-07-2006, 10:17:32
    #2
    Üyeliği durduruldu
    ya boşuna uğraşma hiç bişi olmaz senin zaman kaybın
  • 18-07-2006, 11:44:23
    #3
    IP adresini alabilirsen Bilişim Suçları 241. maddemiydi 344. mi ne Mail çalmak vs vs suçları var

    O madden şikatet edebilirsin. Tabiki ispat için screen shot gerekli zaman ve tarihli, vs vs

    3 yıla kadar hapis cezası alır suçlu bulunursa.
  • 18-07-2006, 12:23:38
    #4
    Çalınan mail adresini geri aldım .. Şimdi hotmail'e fake mail sayfasını gönderecem ..
  • 19-07-2006, 09:13:30
    #5
    gecmiş olsun
  • 19-07-2006, 13:25:44
    #6
    Mailleri geri aldım fakat adamlar fake mail sayfasıyla ilgili bir şey yapmadılar ..
  • 07-03-2007, 10:25:21
    #7
    Üyeliği durduruldu
    mailleri nasıl geri alıyoruz..

    benim mailide listemdeki ahrazın biri almış sonra geri verdi şifreli değistirmiştim şimdi hatırlamıyorum gizli soru filanda yok.. nere başvuruyoruz ki
  • 07-03-2007, 12:47:55
    #8
    hotmailin destek mailine kayıt olurkenki kişisel bilgilerini ve hangi tarihten beri mailine giremediğin, ve hatta çalınmadan önceki mail şifreni ve tabiki çalınan mailini bildiriyorsun,
    ek olarak iletişim maili olarak farklı bir mail belirtiyorsun

    (ingilizce olarak)
  • 13-03-2007, 16:21:53
    #9
    Üyeliği durduruldu
    forumlardada vardı boyle bişiler ama geri cevap gonderdiler artık burdan hizmet vermiyoruz.. liveye yuru diye .. bide destek sayfasında ben onlara ulaşabileceğim ne bir forum nede mail adresi gordum..