Merhabalar öncelikle ..

Bir arkadaşımın mail adresini dün biri çalmış .. Daha sonra o mail adresiyle girip 3-4 arkadaşın daha mailini çalmış .. Tabiki basit fake hotmail sayfası ile .. Kişinin mail adresini fake sayfadan aldım .. Maili çalınan bir arkadaşım için de hotmaile başvurdum, hesabı geri almak için ..

Şimdi ben bu çalan kişiyi savcılığa şikayet etmek istiyorum .. Hangi yolları izlemem gerekiyor ? .. Eğer msn adresinden ip öğreniliyorsa (bir kaç yerde okumuştum) IP'sini öğrenip öyle mi şikayetde bulunmalıyım ? ( bu bir hack yolu ise burda yazmayınız, özel mesaj ile ulaşabilirsiniz ) ..