• 08-07-2006, 12:35:03
    #1
    Misafir
    Şu adadan şu bodruma yüzesim gelir
    Yüzsem de çıkamam ki of be
    Kuş olup ta o yakaya uçasım gelir
    Uçsamda konamam ki of be
    Geceleri ben adadan Bodruma bakardım
    Işıkları ben görürdüm of be
    Türküleri ben koklardım gökyüzünü ben dinlerdim
    Ve de nasıl özlerdim of be

    Ben döneksem döndüm diye memleketime
    Döndüm baba döndüm işte oh be..

    Dipnot: Eskisi kadar takılmam(işlerim dolayısı ile vs).. ancak artık r10'da olduğumu bildirmek isterim.
  • 08-07-2006, 12:36:34
    #2
    Hoşgeldin
  • 08-07-2006, 12:42:24
    #3
    nerden gelmiş hoşgeldiiz
  • 08-07-2006, 12:48:34
    #4
    Üyeliği durduruldu
    çoş geldin :P
  • 08-07-2006, 12:49:53
    #5
    Hoşgeldin Yeniden
    Nasıl Sevindim Bilemezsin
  • 08-07-2006, 12:54:11
    #6
    Üyeliği durduruldu
    hoşgeldin welcom to r-on
  • 08-07-2006, 13:01:38
    #7
    Üyeliği durduruldu
    lorke lorke lorke haımel lorke
  • 08-07-2006, 13:03:51
    #8
    hoşgeldin tekrar iyiki geldin
    kaldığımız yerden devam
  • 08-07-2006, 13:03:56
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hoşgeldin