• 08-07-2006, 16:40:50
    #19
    Misafir
    Hop diyoruz r10 a geri dönüyoroz
    Hop diyoruz hoş geldin diyoruz
    hop diyoruz işi gücü bırakıp yatmaya gidiyoruz : )


    *mazur gör uykum warda [asker olupta uyuyacak vakit bulmak zor oldu epeyce ]
  • 08-07-2006, 16:51:42
    #20
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hoşgeldin
    gelirken yanında bir kaç kişiy daha getirmeni beklerdim
  • 08-07-2006, 19:11:18
    #21
    Üyeliği durduruldu
    Alıntı
    hoşgeldin
    gelirken yanında bir kaç kişiy daha getirmeni beklerdim
    bende onla gitmiştim ne yapsın iyi çocuk verdi yiyceklerini otobüste ben yedim
  • 08-07-2006, 21:29:30
    #22
    Misafir
    Bir dönen de benim....
  • 08-07-2006, 21:34:35
    #23
    Misafir
    haymac, sen zaten hep burda değilmiydin
  • 08-07-2006, 21:35:31
    #24
    Misafir
    Onur, değildim ona burda olmak denmez.
  • 08-07-2006, 21:37:34
    #25
    Haymac döndün
    ozinga derken içim bi tuhaf oluyodu
  • 08-07-2006, 21:45:50
    #26
    Üyeliği durduruldu
    Alıntı
    Haymac döndün
    ozinga derken içim bi tuhaf oluyodu
    diğer kişiliğin adı bile yazılmıyor
  • 08-07-2006, 21:45:51
    #27
    Üyeliği durduruldu
    hoşgeldin Hobaa