• 07-01-2008, 00:59:58
    #1


    Muğla'da çay ocağı işleten Ali Doğan, müşterilerinin çay siparişlerini MSN ile almaya başladı. Bakkaloğlu Pasajı'nda çay ocağı işleten Ali Doğan müşterilerinden diafonla çay siparişi alma devrini kapattı, siparişleri bilgisayardan, çevrimiçi iletişimin vazgeçilmez aracı haline gelen MSN ile almaya başladı.

    Teknolojiyi yakından takip eden çay ocağı işletmecisi Ali Doğan, “Pasajda 50 esnaf var. 45 esnafta bilgisayar var. Çay siparişlerini MSN ile alıyorum. Diafon devrini tarihe gömdük'' dedi.

    Çay ocağının yanı sıra, Ticaret Lisesi karşısında kafeteryayı da işleten Ali Doğan, kafeteryasına sadece öğrenci kabul ettiğini belirterek, “Başka müşteri almıyorum.

    Ayrıca kafeye liseli öğrencilerden not ortalaması 3'ün altında olan öğrenciler de giremiyor. Amacım öğrencilerin güvenliğini kontrol altına almak. Okul saatinde öğrencinin dışında müşteri almıyoruz'' diye konuştu.

    Kaynak
  • 07-01-2008, 01:03:12
    #2
    MSN'den yemek siparişi verirdim ben de
  • 07-01-2008, 01:20:54
    #3
    msn den tost siparişi alan tostçu arkadaşım var :P hemde bayağıdır yapıyor bu işi, tam olarak yerleşmiş
  • 07-01-2008, 01:21:54
    #4
    Tr-Ay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    MSN'den yemek siparişi verirdim ben de
    bende çok yaptım artık ahbap olmuştuk abartıp yemeğin yanında sıgara felan istiyoduk en son ev arkadaşımın a4 kağıt istemesinden sonra sanırım bize kırıldılar
  • 07-01-2008, 01:53:01
    #5
    yakese siz de abartmışsınız a4 kağıt ha..
  • 07-01-2008, 02:46:56
    #6
    Teknoloji nerelere kadir
  • 07-01-2008, 11:34:48
    #7
    Üyeliği durduruldu
    haXan1711 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ayrıca kafeye liseli öğrencilerden not ortalaması 3'ün altında olan öğrenciler de giremiyor. Amacım öğrencilerin güvenliğini kontrol altına almak. Okul saatinde öğrencinin dışında müşteri almıyoruz'' diye konuştu.
    Şu Kısım bana enteresan Geldi, Elemanların Notlarını Öğrenmek İçin Okul ile Sanal Köprü Kurmuş, Girişte Okul Numarasına Göre Araştırıp, Öyle Alıyor.
  • 07-01-2008, 11:36:54
    #8
    Üyeliği durduruldu
    baya süper bende açacam böyle bi yer aklıma koydum !
  • 07-01-2008, 14:37:51
    #9
    Perpa var istanbulda bilen bilir 5000 dükkanlık bir işmerkezidir.Orda cok denk geldiğim bir olay dükkan sahibi dükkan camına msn adresini yazıyor simit olsun yemek olsun çay lsun hep bu yol ile geliyor.Hatta servis elemanlarının ayaklarında patenler yürümek yok garip bir mekan