haXan1711 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ayrıca kafeye liseli öğrencilerden not ortalaması 3'ün altında olan öğrenciler de giremiyor. Amacım öğrencilerin güvenliğini kontrol altına almak. Okul saatinde öğrencinin dışında müşteri almıyoruz'' diye konuştu.
Şu Kısım bana enteresan Geldi, Elemanların Notlarını Öğrenmek İçin Okul ile Sanal Köprü Kurmuş, Girişte Okul Numarasına Göre Araştırıp, Öyle Alıyor.