Tr-Ay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
MSN'den yemek siparişi verirdim ben de
bende çok yaptım artık ahbap olmuştuk abartıp yemeğin yanında sıgara felan istiyoduk en son ev arkadaşımın a4 kağıt istemesinden sonra sanırım bize kırıldılar