• 16-06-2026, 23:59:58
    #1
    selamlar.

    turkcell faturalı hata kullanıyorum 12 ay taahütlü aylık 150 tl ödeme yapıyordum. dün mail geldi fatura kesilmiş 550 tl.

    aradım hemen , dediler ki sizin taahütünüz bitmiş o nedenle normal fiyattan 1ay lık olarak 550 tl düzenlenmiş faturanız.

    normalde bunlar bitmeden her şekilde arar mesaj atar vs hiç beni arayan soran olmadı mesaj atan olmadı. arasalardı taahütü yenilerdim. bunu da böyle anlattım. kontrol ettiler evet size ulaşmamışız biz ama sistem hatası olmuştur kusura bakmayın, fatura kesildiği için ödeyeceksiniz diyor

    bu 550 yi ödemek istemiyorum açıkcası. bu konuda yapabileceğim bir şey var mıdır?

    teşekkürler.
  • 17-06-2026, 00:03:03
    #2
    Yok hocam, o faturayı ödeyeceksin
  • 17-06-2026, 00:04:02
    #3
    Webdestek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok hocam, o faturayı ödeyeceksin
    istemesen 50 kere 100 kere ararlar lazım olunca ne arayan var ne soran.
  • 17-06-2026, 00:07:17
    #4
    shizuma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    istemesen 50 kere 100 kere ararlar lazım olunca ne arayan var ne soran.
    Doğru ama tüketici olarak sen de takip etmek zorundasın; iş yasal boyuta geçince bu söyleniyor.
  • 17-06-2026, 00:10:18
    #5
    hocam ödemek zorundasınız kaçış yok
  • 17-06-2026, 00:12:53
    #6
    Mobil uygulamayı kurun o bile bildirim veriyor
  • 17-06-2026, 13:08:32
    #7
    cimer btk veya twitter üzerinden yetkili abileri etiketlesek falan sonuç alabilir miyiz acaba?