selamlar.

turkcell faturalı hata kullanıyorum 12 ay taahütlü aylık 150 tl ödeme yapıyordum. dün mail geldi fatura kesilmiş 550 tl.

aradım hemen , dediler ki sizin taahütünüz bitmiş o nedenle normal fiyattan 1ay lık olarak 550 tl düzenlenmiş faturanız.

normalde bunlar bitmeden her şekilde arar mesaj atar vs hiç beni arayan soran olmadı mesaj atan olmadı. arasalardı taahütü yenilerdim. bunu da böyle anlattım. kontrol ettiler evet size ulaşmamışız biz ama sistem hatası olmuştur kusura bakmayın, fatura kesildiği için ödeyeceksiniz diyor

bu 550 yi ödemek istemiyorum açıkcası. bu konuda yapabileceğim bir şey var mıdır?

teşekkürler.