• 25-07-2025, 10:43:13
    #1
    Vodafone dan geçiş yaptım 2 ay süreç tek fatura tek paket oldu temmuzda haklarım bitti fatura ağustos sonu gelecekmiş ek paketlerle beraber 45gb internetim bitti ve yetmiyor ağustos sonuna kadar 1 aylık yükleme yapabilecek varmıdır? 30gb 40gb gibi
  • 25-07-2025, 13:23:36
    #2
    Merhaba, konuma bakabilirsiniz hocam https://www.r10.net/gsm-operatorleri...im-mevcut.html