Vodafone dan geçiş yaptım 2 ay süreç tek fatura tek paket oldu temmuzda haklarım bitti fatura ağustos sonu gelecekmiş ek paketlerle beraber 45gb internetim bitti ve yetmiyor ağustos sonuna kadar 1 aylık yükleme yapabilecek varmıdır? 30gb 40gb gibi