• 16-06-2025, 08:31:25
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Sırf başlık için gelenler toplanın mangala
  • 16-06-2025, 09:36:43
    #11
    hocam bende herkes gibi eşim okudum
  • 16-06-2025, 10:13:10
    #12
    Vallahi teselliye geliyordum
  • 16-06-2025, 10:35:08
    #13
    Allah tan tek ben değilmişim başsağlığına gelen

    E-sim'inize selamlar. Allah uzun ömürler verir inş.
  • 16-06-2025, 10:47:08
    #14
    hayırdır kavga mı ettiniz
  • 16-06-2025, 10:52:29
    #15
    Eşim gitti sandım bende
  • 16-06-2025, 10:55:05
    #16
    SavixieN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam eSIM teknolojisi tek kullanımlıktır. TİM'e gitmeniz gerekiyor.

    (Başlığınız biraz farklı anlama kaçmış gibi görünüyor, aman dikkat Hocam)
    Alakası yok o kodu 20 defa kullanabilirsin
  • 16-06-2025, 12:20:24
    #18
    konuya giren herkesin "eşim" diye okuması peki