• 16-06-2025, 15:12:08
    #19
    backlinkmatik.com
    yapmayın şunu
  • 16-06-2025, 15:28:55
    #20
    ZekiOzl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar merhaba,

    Turkcell esim kullanıyordum birden iPhone dan silindi eSim Turkcell ofisine uğrama şansım da yok. Farklı bir şekilde QR kod nasıl alabilirim.

    Başına gelen var mı?
    İnternet Bankacılığı veya elektronik imza gibi giriş imkanınız varsa edevlete turkcell ofisine gitmeden alabilirsiniz.
    Yönteminden bahsedeyim, Turkcell mobil uygulamasına daha önce girişinizin ve oturumunuzun açık olduğunu farz ediyorum. Turkcell asitana Esim profil yazıyorsunuz. Sizi yönlendiyor yeni Esim kodu almak için, Ardından edevlete mobil operatörler bölümüne onay vermenizi istiyor. Onay edevlet şifreniz ile girdiğinizde olmuyor diğer yöntemler ile giriş yapabilmeniz lazım. Benim diğer telefon numaram olduğu için internet bankaciliği yöntemini kullanarak diğer telefonuma sms geldi bu sayede edevlete internet bankaciliği üzerinden giriş yapabildim.


    Ardından Edevlet üzerinden onay verdikten sonra Turkcell asistan sizlere yeni QR kodu vermiş oluyor.
    Düzeltme: 130-150 TL civarinda bir ücret faturaya yansıyor.
  • 16-06-2025, 15:53:16
    #21


    Şu muhabbet geldi aklıma..

    Türkçe karakter kullanalım ya, valla üzüldüm hikayeni dinlemeye gelmiştim
  • 16-06-2025, 16:19:36
    #22
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    hocam bende aha bir esra erol adayı dedim. üzülerek konuya girdim ):
  • 16-06-2025, 17:19:25
    #23
    Dostum konu başlığını okudum, üzüldüm adam dedim eşi gitmiş E-Sim eSim ( Kart ) filan yazaydın )
  • 16-06-2025, 17:55:34
    #24
    GOOGLE YORUM & YT REKLAM
    Çivi çiviyi söker hocam
  • 16-06-2025, 21:57:52
    #25
    GZR
    Tek Niyet: Memnuniyet ✅
  • 17-06-2025, 00:50:48
    #26
    Ya eşin vefat etti sandım o nasıl başlık öyle ya gece gece tövbe tiövbe
  • 17-06-2025, 07:53:50
    #27
    Hocam turkcell uygulamasına bi şekilde girebilirseniz örn telefona WiFi bağlayıp giriş yapabilirseniz esim bilgilerinizi oradan alabiliyorsunuz, bende turkcell esim kullanıyorum, herhangi bi kapanma vb olmadı hala.