SavixieN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam eSIM teknolojisi tek kullanımlıktır. TİM'e gitmeniz gerekiyor.

(Başlığınız biraz farklı anlama kaçmış gibi görünüyor, aman dikkat Hocam)
Alakası yok o kodu 20 defa kullanabilirsin