Merhaba, şahıs şirketim var. NetGSMden almak istiyorum ama orası takipçi-beğeni satış sektörlerine hizmet vermiyor diye okumuştum bir ara sitesinde, alma ihtimalim var mı veya başka nereden alım yapabilirim?
Kobik*m'da kafalarına göre fiyat veriyor.Alırken farklı, satarken farklı, anlamadım.Bunu seçerseniz bunuda eklemeniz lazım,kurumsalsanız bu kadar daha ilave lazım.sepette ki fiyatı 300 ₺,Satış temsilcisine bağlanınca 10 bin ₺