Kobik*m'da kafalarına göre fiyat veriyor.Alırken farklı, satarken farklı, anlamadım.Bunu seçerseniz bunuda eklemeniz lazım,kurumsalsanız bu kadar daha ilave lazım.sepette ki fiyatı 300 ₺,Satış temsilcisine bağlanınca 10 bin ₺