• 09-01-2025, 22:19:09
    #1
    Merhaba iyi günler şuan annemin Türk Telekom hattının 3 tane ödemesi geçmiş faturası var Türk Telekom aradı ve yarın icra işlemlerinin başlatılcağını söyledi en eski faturayı ödesem 2 faturaya düşse 3. Gelene kadar vaktim olur mu yine
  • 09-01-2025, 22:21:22
    #2
    evet yeterli
  • 09-01-2025, 22:25:59
    #3
    En eski fatura 90 günü geçmemeli. En eskiyi ödesen bile süre kazanırsınız.