Merhaba iyi günler şuan annemin Türk Telekom hattının 3 tane ödemesi geçmiş faturası var Türk Telekom aradı ve yarın icra işlemlerinin başlatılcağını söyledi en eski faturayı ödesem 2 faturaya düşse 3. Gelene kadar vaktim olur mu yine