• 05-12-2024, 16:46:01
    #1
    Merhabalar

    Vodafone'da çalışan var mı, abonelik taşıma için
  • 05-12-2024, 16:49:25
    #2
    Cumartesi günü taşıdım ben müşteri hizmetlerini arayp, sonra herhangi bir şubeye gidip ikametgahını mail atıyosun kimlik fotokopisi çekiyolar orda 10-15 dkda halloluyor simkartı da orda veriyolar. Eve falan göndertmekle uğraşmayım bence. 2 gün sonra da aktif oldu.
  • 05-12-2024, 16:52:52
    #3
    Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cumartesi günü taşıdım ben müşteri hizmetlerini arayp, sonra herhangi bir şubeye gidip ikametgahını mail atıyosun kimlik fotokopisi çekiyolar orda 10-15 dkda halloluyor simkartı da orda veriyolar. Eve falan göndertmekle uğraşmayım bence. 2 gün sonra da aktif oldu.
    Aradım 600-800 tl paketleri öneriyorlar, yeni gelen hat tarifleri daha uygun ama vodafoneluyum zaten, arkadaşım vodafonelu ve yeni gelen tarifesini almış tanıdık aracılığıyla.
  • 07-12-2024, 01:08:03
    #4
    Güncel