Cumartesi günü taşıdım ben müşteri hizmetlerini arayp, sonra herhangi bir şubeye gidip ikametgahını mail atıyosun kimlik fotokopisi çekiyolar orda 10-15 dkda halloluyor simkartı da orda veriyolar. Eve falan göndertmekle uğraşmayım bence. 2 gün sonra da aktif oldu.