Hattınız genelde 1+1 yıl olarak tanımlı oluyor hocam deÄŸiÅŸmedi ise müşteri hizmetlerine belirtin bu durumu siz söylemezseniz söylemiyorlar. Ben de türk Telekomluyum 90₺ faturalı ödüyorum ÅŸu an 1. Yılım dolmak üzere forumdan gördüm birisi yazmıştı bu taktiÄŸi. Normalde kaç defa aradığımda en ucuz tarifeyi 440₺ olarak belirtiyorlardi. Sonra bunu söyleyince a o da vardı onu kullanırsanız ÅŸu anda 170₺ oluyir dediler