Hattınız genelde 1+1 yıl olarak tanımlı oluyor hocam değişmedi ise müşteri hizmetlerine belirtin bu durumu siz söylemezseniz söylemiyorlar. Ben de türk Telekomluyum 90₺ faturalı ödüyorum şu an 1. Yılım dolmak üzere forumdan gördüm birisi yazmıştı bu taktiği. Normalde kaç defa aradığımda en ucuz tarifeyi 440₺ olarak belirtiyorlardi. Sonra bunu söyleyince a o da vardı onu kullanırsanız şu anda 170₺ oluyir dediler