• 06-03-2022, 17:48:47
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Ben Turktelekomdayım. turkcell e geçmek istiyorum. geçişte esim ücreti oluyor mu? Yoksa geçiş yaparken ücret ödemiyor muyuz?
  • 06-03-2022, 17:50:42
    #2
    Faturalı iseniz cayma bedeli ödersiniz bunu tarifem kısmından kontrol edebilirsiniz. Geçiş ücreti ödemezsiniz
  • 06-03-2022, 17:52:29
    #3
    Üyeliği durduruldu
    alicmkrtn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Faturalı iseniz cayma bedeli ödersiniz bunu tarifem kısmından kontrol edebilirsiniz. Geçiş ücreti ödemezsiniz
    numara taşımada esim ücretsiz geçiş mi sağlanıyor?
  • 06-03-2022, 17:58:28
    #4
    Aselsan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    numara taşımada esim ücretsiz geçiş mi sağlanıyor?
    esim derken neyi kast ettiğinizi anlamadım ama geçiş işlemi ücretsiz diye biliyorum.
  • 06-03-2022, 18:01:11
    #5
    Esim dediği elektrik sim kart galiba
  • 06-03-2022, 18:01:57
    #6
    Geçiş ücretsiz. Taahhüt varsa eski operatörünüze ödeme yapmanız gerekir.