alicmkrtn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Faturalı iseniz cayma bedeli ödersiniz bunu tarifem kısmından kontrol edebilirsiniz. Geçiş ücreti ödemezsiniz
numara taşımada esim ücretsiz geçiş mi sağlanıyor?