gunessezer adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
NetGSM son dönemde çok fazla kısıtlama getirdi.
Misal bizde Ad - Soyad ile de gönderime müsaade ediyor olacağız.
ADINIZ VE SOYADINIZ İLE SMS GÖNDERMEK İÇİN
o T.C. kimlik belgesi fotokopisi,
o Unvan kullanılması halinde, (Dr. Av. vb.) unvanı ispatlayıcı belge,
o e-Devlet kapısından (www.turkiye.gov.tr) alınan, Yerleşim Yeri (İkametgah) belgesi,
o Abonelik Sözleşmesi 'nin aslı. (Tüm sayfaları, ıslak imzalı olarak.)