gunessezer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu hangi firma hocam?

NETGSM firmasına mail yollamıştım şimdi geri dönüş yaptılar; “Sayın Yetkili, Bireysel abonelik tahsisimiz kaldırılmıştır. Saygılarımızla”
Zamanınız varsa 1 hafta içinde kendi sitemiz üzerinden hem SMS hem de RET SMS Paketleri ile hizmetr veriyor olacağız. Şuan sitemiz yapım aşamasında. Destek oluruz.
NetGSM son dönemde çok fazla kısıtlama getirdi.

Misal bizde Ad - Soyad ile de gönderime müsaade ediyor olacağız.

ADINIZ VE SOYADINIZ İLE SMS GÖNDERMEK İÇİN
o T.C. kimlik belgesi fotokopisi,
o Unvan kullanılması halinde, (Dr. Av. vb.) unvanı ispatlayıcı belge,
o e-Devlet kapısından (www.turkiye.gov.tr) alınan, Yerleşim Yeri (İkametgah) belgesi,
o Abonelik Sözleşmesi 'nin aslı. (Tüm sayfaları, ıslak imzalı olarak.)