• 02-02-2021, 01:29:28
    #1
    Merhaba,

    0850' li numara almak istiyorum. Arastirma yaparken Verimor Telekominikasyon' un numara tahsisini ucretsiz olarak sagladigini gordum. Fakat sozlesme vs. yapilmasi gerekli tabi ki oncesinde. Onceden Verimor' dan ucretsiz 0850' li numara tahsis etmis ve kullanan var mi? Sonrasinda ucret talep etme vb. gibi durumlarla karsilasir miyim? Geri donuslerinizi bekliyorum, iyi forumlar.
  • 02-02-2021, 01:34:39
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Ücret talep etmiyor
    Kayıt olup evrakları gönderip kullanabilirsiniz
    Firmam için çalışıyorum verimor ile yaklaşık 1 yıldır bir sorun yaşamadım. Özel numara alırsanız ücretlidir
    Ücretsiz numaralarda ücret talep etmezler
  • 02-02-2021, 01:42:58
    #3
    Merhaba,
    Yaklaşık 2-3 yıldır kullanıyoruz herhangi bir ücret talep edilmedi.
  • 02-02-2021, 01:48:09
    #4
    Fiyatlar diger firmalara göre bir miktar pahalı fakat içlerinde en kalitelisi diyebilirim.

    Kobikom, NetGsm, Verimor 3 firmayı da kullanıyorum.