Merhaba,
0850' li numara almak istiyorum. Arastirma yaparken Verimor Telekominikasyon' un numara tahsisini ucretsiz olarak sagladigini gordum. Fakat sozlesme vs. yapilmasi gerekli tabi ki oncesinde. Onceden Verimor' dan ucretsiz 0850' li numara tahsis etmis ve kullanan var mi? Sonrasinda ucret talep etme vb. gibi durumlarla karsilasir miyim? Geri donuslerinizi bekliyorum, iyi forumlar.
0850 Numara Verimor Kullanan var mi?
3
●133
- 02-02-2021, 01:42:58Merhaba,
Yaklaşık 2-3 yıldır kullanıyoruz herhangi bir ücret talep edilmedi.