Konu
0850 Numara Verimor Kullanan var mi?
02-02-2021, 01:48:09
#4
WEBYON
Fiyatlar diger firmalara göre bir miktar pahalı fakat içlerinde en kalitelisi diyebilirim.
Kobikom, NetGsm, Verimor 3 firmayı da kullanıyorum.