Kapağı Yeniden Konumlandırmak İçin Sürükle
Hakkında
Bilgisayarında Firefox yüklü olan onla surf yapan internette vaktini firefox ile geçiren yada geçirmeyen herkes gelsin.
Tartışma: Mozilla Firefox Sevenler Grubu
  • 29-01-2009 18:50:42
    Mozilla seviyorum ama son zamanlarda kasıyor gibi:(
  • 31-01-2009 00:43:55
    Kurdugum günden beri ie yi sadece site tasarımlarında nasıl gözüktügünü görmek için kullanıyorum.Love firefox....
  • 07-02-2009 13:37:46
    Forza Firefox :)
  • 09-02-2009 03:09:31
  • 09-02-2009 19:30:16
    Merhabalar;
    Bende firefox fanıyım fakat şu son sürümde artık çileden çıkarır oldu. çok takılıyor. ve geç açılıyor.
    Ama seviyorum :)
    Onlarda olmasa mükemmel olacak...
  • 18-02-2009 18:14:18
    severek kullanıyorum:):)
  • 23-04-2009 15:26:32
    internet expolerden daha hızlı ve youtube de yükleme süresi film izleme gibi konularda mozilla üstüne tarayıcı yok ;)

    Yaşasın mozilla :)
  • 03-05-2009 20:46:01
    2 Yıldır Firefox :) Vazgeçmem..
  • 12-05-2009 19:22:47
    İ love firefox :D
  • 19-05-2009 22:01:28
    Kendimi Bildim bileli mozilla kulanırım i.e benim için sadece tasarımlarımda kontrol amaçlı kullanılan bir araç gibi .. herkezi mozilla kullanmaya davet ediyorum ..