merhaba arkadaşlar html sitenin değeri sizce nasıl?
http://ozakademi.com/
http://www.alexa.com/siteinfo/ozakademi.com#
NOT: alexa yorum + 5 yıldız verene farklı ıp lerden 4 yorum hediye ediyorum.
dislike seçeneğinden hiç bir şık işaretlemeyin. aksi takdirde geçersiz sayılacaktır.
html sitenin değeri sizce iyi mi?
3
●396
- 08-02-2013, 12:43:45amaç html sitenin alexa değerinin iyi mi hala kötü mü olduğunun farklı fikirlere danışması ve hazırda konu açılmış yorum ve 5 yıldız karşılıklı istemek!Albos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
beğenmiyorsan anasayfaya yönlen kardeşim ne bu! forumlarda sizin gibiler türüyo böyle insanın huzuru kaçıyo. cevap vermeden yönlen konularımada bi daha girme! - 08-02-2013, 12:46:12Üyeliği durduruldualexanin degeri sitenin html mi degil mi cevabina gore verilmez.
Cocugum sakin ol, Sizin gibi derken? Agzini topla ve artistlik yapma.
Amac nedir sorarken, baslikta baska seyler soruyorsun, konuda baska seyler yaziyorsun, hemde kocaman harflerle.
Okullar tatil olmus bak, hava da guzel, gidin kaydirakta kayin bana "sizin gibiler" demeden once !