amaç html sitenin alexa değerinin iyi mi hala kötü mü olduğunun farklı fikirlere danışması ve hazırda konu açılmış yorum ve 5 yıldız karşılıklı istemek!
beğenmiyorsan anasayfaya yönlen kardeşim ne bu! forumlarda sizin gibiler türüyo böyle insanın huzuru kaçıyo. cevap vermeden yönlen konularımada bi daha girme!