• 13-11-2007, 11:22:03
    #10
    mstdlgc2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Botları üye felan yapamazsın arkadaşlar espiri olsuın diye öyle yazdılar.

    yo hayırnöyle bir düzen varki örneğin IPS forum sisteminde google.com diye üyelik var google ziyater ettiğinde o üyelik aktfi oluyor...

    ayrıca aklıma şuda geldi.

    bu botların elbette sabit ip leri vardı
    o iplere özel giriş sağlasam diğer ipden gelenlere üye zorunluluğu koysam..
  • 13-11-2007, 12:21:20
    #11
    Eğer böyle yaparsan problem olmaz gayet iyi olur.
  • 13-11-2007, 13:59:43
    #12
    arkadaşlar google bot iplerini bulduk ve kodlama vasıtası ile o ip den gelen kişilere(google amcaya) site içerğini açsam bir sorunla karşılaşırmıyım ?
  • 07-01-2009, 11:55:19
    #13
    aynı sorun bende de var , uyeligi zorunlu yapmak istiyorum ama google danda index azalması istemiyorum , yolu nedir bunun ?

    SMF kullanıyorum.
  • 07-01-2009, 14:14:00
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Organik hitin düşer, çevrene güveniyorsan veya sitenin marka olması gibi bir durum varsa yapabilirsin ama; organik hit önemlidir.
  • 21-01-2009, 08:30:01
    #15
    hem uyeligi zorunlu tutup hemde google da sorun yasamamak icin hazır bir mod , block vs. yokmudur ?
    Mesela kimi sitelerde goruyorum su anda sitede 5 adet bot vardır vs. gibi botları algıladıgına gore bu botlara özel bi izin sistemide vardır sanki