mstdlgc2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Botları üye felan yapamazsın arkadaşlar espiri olsuın diye öyle yazdılar.

yo hayırnöyle bir düzen varki örneğin IPS forum sisteminde google.com diye üyelik var google ziyater ettiğinde o üyelik aktfi oluyor...

ayrıca aklıma şuda geldi.

bu botların elbette sabit ip leri vardı
o iplere özel giriş sağlasam diğer ipden gelenlere üye zorunluluğu koysam..