• 28-01-2013, 00:54:11
    #1
    Merhaba arkadaslar,

    28 aralik tarihinde malesef bir onemli sitem sandbox cezasi aldi ( oyle dusunuyorum).

    bu domaini, 2 aylik temiz hatta hic link profili olmayan bir siteye yonlendirsem ayni kategoride eski durumuna geri donermi yonlendirdigim site

    veya ucretli sekilde bu cezadan cikarabilecek varmi?
  • 28-01-2013, 00:56:04
    #2
    Domain ismi aynı olsun, sadece .com. .net tarzı uzantınızı değiştirerek 301 çekin; işi bilen biri yönlendirmeyi yaparsa eski yerine gelir. geçmiş olsun.
  • 28-01-2013, 01:00:13
    #3
    CLR34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Domain ismi aynı olsun, sadece .com. .net tarzı uzantınızı değiştirerek 301 çekin; işi bilen biri yönlendirmeyi yaparsa eski yerine gelir. geçmiş olsun.
    tesekkurler, arastiracagim umarim gelir guzel siteydi ceza alan site 2 yildir guncel bir sekilde yayinda HERGUN ozgun icerik giriliyor.

    diger yorumlari bekliyorum..
  • 28-01-2013, 04:36:33
    #4
    site adultsa ve indexler silindiyse çok zor.
  • 28-01-2013, 04:48:26
    #5
    DizZy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    site adultsa ve indexler silindiyse çok zor.
    Her ne site olursa olsun farketmez. Yönlendirebilirsin tabi
    ayda birkez banned olan sitelerim var 1 haftada tekarar ilk sıraya gelir. Önemli olan yönlendirmeden sonra yapılmaması gereken hatalar.
  • 28-01-2013, 04:50:05
    #6
    Reklamege adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her ne site olursa olsun farketmez. Yönlendirebilirsin tabi
    ayda birkez banned olan sitelerim var 1 haftada tekarar ilk sıraya gelir. Önemli olan yönlendirmeden sonra yapılmaması gereken hatalar.
    henüz yönlenme aşamasındayken hiç bir şey yapmamana rağmen 2. ya da 3. gün indexler tekrar siliniyorsa?
  • 28-01-2013, 04:57:57
    #7
    DizZy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    site adultsa ve indexler silindiyse çok zor.
    DizZy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    henüz yönlenme aşamasındayken hiç bir şey yapmamana rağmen 2. ya da 3. gün indexler tekrar siliniyorsa?
    Bu yazdığın olağan değil dışarıdan bunun olması için birisi veya birileri mutlaka bunu tetikleyecek birseyler yapıyorlardır.

    Örnek yönlenme asamasında banada bir çok banlı siteyi yönledirdiler fakat bunları anında görüp gereğini yaptıgında banlanmazsın. Bunun gibi bir çok neden hangi site yönlenme asamasında banlanan yazarsan bakalım
  • 28-01-2013, 12:45:54
    #8
    Reklamege adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu yazdığın olağan değil dışarıdan bunun olması için birisi veya birileri mutlaka bunu tetikleyecek birseyler yapıyorlardır.

    Örnek yönlenme asamasında banada bir çok banlı siteyi yönledirdiler fakat bunları anında görüp gereğini yaptıgında banlanmazsın. Bunun gibi bir çok neden hangi site yönlenme asamasında banlanan yazarsan bakalım
    sitede hic bir ''gorulur'' sorun yok indexler artiyor, 20K indexi vardi hala 20K ama yavas index almaya basladi diyebilirim.

    pagerank degeri hala ayni.

    istenmeyen backlinkleri bildirdim google, ve tekrar degerlendirme istedim bakalim cevap gelsin duruma gore 301 cekecegim.

    Tek sorun kelimelerde ilk sayfadaydi simdi ilk 20-30 da yok, ama site keyword site adi arattigimda butun hepsinde ilk sayfada 3-4 link bulunuyor.
  • 29-01-2013, 22:00:30
    #9
    baska yorumu olan;