Merhaba arkadaslar,
28 aralik tarihinde malesef bir onemli sitem sandbox cezasi aldi ( oyle dusunuyorum).
bu domaini, 2 aylik temiz hatta hic link profili olmayan bir siteye yonlendirsem ayni kategoride eski durumuna geri donermi yonlendirdigim site
veya ucretli sekilde bu cezadan cikarabilecek varmi?