Merhaba arkadaslar,

28 aralik tarihinde malesef bir onemli sitem sandbox cezasi aldi ( oyle dusunuyorum).

bu domaini, 2 aylik temiz hatta hic link profili olmayan bir siteye yonlendirsem ayni kategoride eski durumuna geri donermi yonlendirdigim site

veya ucretli sekilde bu cezadan cikarabilecek varmi?