Spam olur mu olmaz mı?
4
●447
- 03-11-2007, 19:36:58Arkadaşlar zor bir durumdayım.Yeni yapıcağım bir sitede şöle bir durumla karşı karşıyayım.Ay ay güncellenicek sayfalar var.Şimdi ocak ayında açılıcak site ilk başta ocak ayında veriler olcak.Diğer aylarında linki olcak.Ancak o diğer aylarda veri olmuyacağı için yazdığım anahtar kelimeler spam gibi görünebilir dimi? Birde mesela ocak ayına girmek için buton olcak.Sitenin konsepti ile ilgili o ocak ayının resmine anahtar kelime yazsam odamı spam olur?Biraz ilginç ama zor bir durumdayım.Ne yapabilirim?
- 04-11-2007, 00:41:05Spam olacağını sanmıyorum son dediğinin ama boş link vermek iyi değildir sen diğer ayları eklendikçe yap daha iyi olur bot o sayfaya giderde bişe görmezse sen kaybedersin içini azda olsa bişiler yaz mesela şubat ayında şu şu olacak bekleyin gibisinden
- 04-11-2007, 12:30:55Ozaman diğer aylara link vermem resim olarak kalırlar bi ay bitmeden son 10 gün içinde diğer ayın verilerinide toplamaya başlıcam.O ay bitmeden son 10gün içinde diğer aya link veririm.Böyle daha mantıklı olur dimi?Şubat başlamadan Ocağın son 10günü içerisinde Şubatı indexler kanımca...Enforcer54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-11-2007, 14:21:35Öyle yaparsan yararına olur boş link verme aylar bittikçe diğer aya başla yarım yapalak güzel olurozoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle