Arkadaşlar zor bir durumdayım.Yeni yapıcağım bir sitede şöle bir durumla karşı karşıyayım.Ay ay güncellenicek sayfalar var.Şimdi ocak ayında açılıcak site ilk başta ocak ayında veriler olcak.Diğer aylarında linki olcak.Ancak o diğer aylarda veri olmuyacağı için yazdığım anahtar kelimeler spam gibi görünebilir dimi? Birde mesela ocak ayına girmek için buton olcak.Sitenin konsepti ile ilgili o ocak ayının resmine anahtar kelime yazsam odamı spam olur?Biraz ilginç ama zor bir durumdayım.Ne yapabilirim?