Konularımıda göstermeliyim ama nasıl?
6
●636
- 09-06-2006, 01:26:11forumdakı konuları zıtaretcılere kapattıgın ıcın crawlerlarda konu ıcerıklerını haklı olarak goremıyorlar.
Altta kısaca google ve dıger arama motorlarındakı crawlerları otomatık foruma nasıl uye yapabılecegını anlatayım umarım işine yarar,
Ekte bulunan member_bot dosyasını acıp product-memberbot.xml dosyasini admincp'den pluginsistemi---->Ürün yöneticisi---->[Ürünü Ekle/Yükle] dıyerek yukluyorsun.
root/forum/includes klasoru içerisindeki init.php dosyasını açıp alttaki kodu bul (bırden fazla bulucaktır sayfanın sonlarına dogru buldugunu edıtleyeceksın)
if (!empty($db->explain))
hemen üstüne su kodu ekle
if ($is_bot == 1) { $vbulletin->userinfo['usergroupid'] = 2; }
Buarada register member ide numarası genelde 2 dir. Eger degısıklık yaptıysan yada sendeki register member id si farklı ise yukarida 2 yazan yeri kendi grubunun id si ile değiştirmelisin. - 09-06-2006, 09:28:48Üyeliği durdurulduBu güzel bir sistem ama usergroup'u yine aynı tutarsanız sonuç yine aynı oluyor...
Yeni br user group oluştur mesela spiders diye o grupa konu görüntüleme ile ilgili tam yetki ver
ve aldaki idyi değiş...
ben denedim oldu normal user groupda çalışmamıştı....
if ($is_bot == 1) { $vbulletin->userinfo['usergroupid'] = YENİ ID; } - 13-12-2006, 22:32:30Bana göre banlanmazsınız.. Bilakis googlebot asla saçma bir ip ile gelmez. Her geldiğinde logunuza imzasını atar: HTTP/1.1 Mozilla/5.0+(compatible;+Googlebot/2.1;++Webmaster Help Center) <-- bu kendisi
ve aldaki idyi değiş...