Bana göre banlanmazsınız.. Bilakis googlebot asla saçma bir ip ile gelmez. Her geldiğinde logunuza imzasını atar: HTTP/1.1 Mozilla/5.0+(compatible;+Googlebot/2.1;++Webmaster Help Center) <-- bu kendisi