Konu
Konularımıda göstermeliyim ama nasıl?
13-12-2006, 22:32:30
#7
traditional
Bana göre banlanmazsınız.. Bilakis googlebot asla saçma bir ip ile gelmez. Her geldiğinde logunuza imzasını atar: HTTP/1.1 Mozilla/5.0+(compatible;+Googlebot/2.1;++
Webmaster Help Center
) <-- bu kendisi