• 12-12-2012, 08:54:20
    #1
    Merhaba arkadaşlar,
    Başlığa bakıp bunun yöntemini bildiğimi sanmayın.

    http://abc.com sitem sandbox'a mı girdi diye sorasım var. hitim çok çok fazla derecede düştü.

    Şayet sandbox'a girdiysem çıkmam için şunları mı yapmam lazım?

    1-) Özgün içerik girmeye devam etmeliyim.
    2-) Çöp linkler, profil, ziyaretçi defteri gibi backlinkler almayıp tanıtım yazısına odaklanmalıyım.
    3-) Zamana bırakıp beklemeyi öğrenmeliyim.

    Bunları yaparsam 3-4 ay içinde sandbox'tan çıkarım sanki.

    En azından birçok yazıyı okuduktan sonra bu kanıya kapıldım. Bu arada sitem gerçekten sandbox'ta mı onu da bilemedim.

    (Not: Sitemin normal görünümde bir sorun yok ama cache:sskemeklilik.com dan bakınca sidebar altında viagra falan reklamları çıkıyor. Hosttaki php dosyasını sildim ama sanırım ayrıca cache'in güncellenmesini bekleyeceğim.
  • 12-12-2012, 19:42:23
    #2
    Bilgisi olan yok mu?