Merhaba arkadaşlar,
Başlığa bakıp bunun yöntemini bildiğimi sanmayın.

http://abc.com sitem sandbox'a mı girdi diye sorasım var. hitim çok çok fazla derecede düştü.

Şayet sandbox'a girdiysem çıkmam için şunları mı yapmam lazım?

1-) Özgün içerik girmeye devam etmeliyim.
2-) Çöp linkler, profil, ziyaretçi defteri gibi backlinkler almayıp tanıtım yazısına odaklanmalıyım.
3-) Zamana bırakıp beklemeyi öğrenmeliyim.

Bunları yaparsam 3-4 ay içinde sandbox'tan çıkarım sanki.

En azından birçok yazıyı okuduktan sonra bu kanıya kapıldım. Bu arada sitem gerçekten sandbox'ta mı onu da bilemedim.

(Not: Sitemin normal görünümde bir sorun yok ama cache:sskemeklilik.com dan bakınca sidebar altında viagra falan reklamları çıkıyor. Hosttaki php dosyasını sildim ama sanırım ayrıca cache'in güncellenmesini bekleyeceğim.