• 27-10-2007, 20:09:02
    #1
    Merhaba,
    Bir çok webmaster Google ne zaman PageRank güncellemesi yapacak diye uykusuz kalmıştı, sonunda beklenen oldu ve PageRank güncellendi bununla birlikte bir çok soru meydana geldi örnek; Google bu güncellemede hangi stratejiyi izledi , neden sitelerimin degeri düştü gibi. Sözün burasında bir komediyi paylaşmak istiyorum dikkatli iletideki linki inceleyelim.

    Check Page Rank!

    evet gördügümüz site youtube.com PageRank degeri pr3 ve fake durumda alt sayfasının degeri almış.

    Bir başka durum yahoo.com , msn.com gibi devlerin PageRank degerlerinin düşmesi bizleri düşündürmesi gerekiyor.

    Google bu güncellemeyi yüzüne bulaştırmış olmakla beraber bir çok webmasterin ümit ile bekledikleri siteler pr0 degerine sahip olmuşlardır.
    PageRank sisteminde belkide yeni bir sistem denimiş olabilirler ancak bariz hatalardan biride iletideki gibidir.

    Check Page Rank!

    Aynı server üzerinde iki siteyi birbirinde ayıramış ve digerine digerinin PR degerini atayarak fake duruma düşürmüştür.

    Bakalım tam olarak güncelleme bitmemiş olabilir sonucunda Google bu sınavı ne derecede saglıklı atlatacak hep birlikte görecegiz.
  • 27-10-2007, 20:56:15
    #2
    Üyeliği durduruldu
    bittiğine bende inanmıyorum, inanmak istemiyorum..

    saçmalıklar götürüyor ortalığı, ve dediğin gibi google eline yüzüne bulaştırdı
  • 27-10-2007, 21:02:30
    #3
    Hakkaten youtubeye yapılan tam gırgır
  • 27-10-2007, 21:07:10
    #4
    Üyeliği durduruldu
    pr'lerin bu denli düşmesi

    pr 4-5 domainlerin değerini arttıracaktır.
  • 27-10-2007, 21:27:12
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ben hala youtube nin artacağını düşünüyorum eminim artacak

    sizce hala artma şansları yokmu verdiği değerlerin?
  • 27-10-2007, 21:30:22
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Var arkadaslar, artar. Hala guncelleme bitmedi
    PR2 olan domain'im dun 0 diyordu, bugun pr3 diyor.
    Alt sayfalari da 2 gosteriyor
  • 27-10-2007, 21:30:56
    #7
    0 dan 6 ya çıkarmı hiç yaw :S
  • 27-10-2007, 21:35:18
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Kad!r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    0 dan 6 ya çıkarmı hiç yaw :S
    0 dan 4 e çıkabiliyorsa ki ben yasadim 6 ya neden cikmasin diye dusunuyorum
  • 27-10-2007, 21:36:18
    #9
    berhan1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    0 dan 4 e çıkabiliyorsa ki ben yasadim 6 ya neden cikmasin diye dusunuyorum
    bende onu diyorum işte böyle bir saçmalık olamaz