berhan1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
0 dan 4 e çıkabiliyorsa ki ben yasadim 6 ya neden cikmasin diye dusunuyorum
bende onu diyorum işte böyle bir saçmalık olamaz