• 25-10-2007, 18:23:53
    #1
    evet arkadaslar ben isvicrenin zürich sehrinde kaliyorum. Bugun gazeteye (almanca) baktigimda ne görüm Google Pr Algoritmasini degistirmiyor yaziyordu yaziyi okudum ve olay sundan ibaret. Pr olayini kaldirmiyorlar ama Prleri iyice bi temizlemisler. Cogu Pr7 siteleri pr5 olmus pr5 pr3e düsüyor yani prleri düsürüyorlar.Cogu arkadas zaten bugunlerde neden pr düsüyor diye soruyorlardi.Amac ise para ile alinan linkleri kaldirmak.Kendimden örnek verebilirim bir pr6 sitesinden para karsiligi gecenlerde link aldim 1 ay linkim ordaydi, ve google bu linki indexlemedi.Anlayacaginiz isimiz zorlasdi.
    Birde su yaziyordu pr sistemini Googlenin sahiplerinden Lary Page yazmis.Page Rank ismide ordan geliyormus
    Link:Google geht gegen Manipulation vor - Digital - News - Heute Online (almanca)
  • 25-10-2007, 18:25:52
    #2
    Senin link aldığın sitenin kendine hayrı yoktur da ondan indexlememiştir. Yanıltmayalım..
  • 25-10-2007, 19:11:39
    #3
    yok arkadas site saglam bir alman sitesi basta indexledi sonra sildi...
  • 25-10-2007, 19:31:28
    #4
    Senin bahsettiğin haberin yorumumu yoksa ta kendisimi?
    Buraya gazetede çıkan haberi yorumsuz yazabilme şansın varmı?
  • 25-10-2007, 19:34:24
    #5
    Üyeliği durduruldu
    aldıgın linkden kaynaklanıyodur
    www.pegasusdirectory den almıştım indexlenmei bile
  • 25-10-2007, 20:25:19
    #6
    Misafir
    link çöplüğü bas sayfanın tüm pr gücünü iç sayfalara dagıtıyor :S sen bunun ana sayfasından link almadıysan pek bir işe yaramaz
  • 25-10-2007, 20:28:22
    #7
    Sizin oradaki gazetelerde bizim buradaki internetten bi haber gazeteciler gibiyse şaşılacak bi haber degil ki

    Artık olay şu:
    toolbar pagerank= Eğlence çubugu oldu yani yalan oldu yani uf oldu

    Geçenlerde okudugum bir yazıda aynen şunu diyordu :
    Alıntı
    8 aydan daha kısa süreli kalan linklerin pagerank algoritmasına pek faydası olmayacak. Google mühendislerinden biriyle yapılan bir söyleşidede aynen şunu demişti: Zaman gösterdi ki pagerankı Google Toolbara yansıtmak bizim için bir hataydı. Aslında hata demek dogru degil, o zamanın şartları ile günümüz şartları çok degişti. Normal internet kullanıcılarımızın oldukça fazla bir yüzdesi pagerankı aktif etmiyor toolbarı install ederken. Gözlemlerimiz bize gösterdi ki toolbara yansıtmak interneti spam çöplüğüne dönüştürmeyi tetiklemek ve dev bir pagerank karaborsası yaratmaktan ödeye gitmiyor artık.
    2008 başında tamamen kaldırma planlanıyor toolbardan...
    haa şimdi bu yazı aklıma geldide sen gitmiş 1 aylık para ile link almışsın. ama daha doldurman gereken 7 aylık bir bonus süresi var. Bu durumda ignore etmiş senin linki google
  • 25-10-2007, 20:30:04
    #8
    Misafir
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizin oradaki gazetelerde bizim buradaki internetten bi haber gazeteciler gibiyse şaşılacak bi haber degil ki

    Artık olay şu:
    toolbar pagerank= Eğlence çubugu oldu yani yalan oldu yani uf oldu

    Geçenlerde okudugum bir yazıda aynen şunu diyordu :


    haa şimdi bu yazı aklıma geldide sen gitmiş 1 aylık para ile link almışsın. ama daha doldurman gereken 7 aylık bir bonus süresi var. Bu durumda ignore etmiş senin linki google

    madem oyle kendi sitemizin 8 aylık ömrü yoksa ne olacak ?
  • 25-10-2007, 21:25:46
    #9
    hangi gazete , netten okurduk , neyse