Sizin oradaki gazetelerde bizim buradaki internetten bi haber gazeteciler gibiyse şaşılacak bi haber degil ki

Artık olay şu:
toolbar pagerank= Eğlence çubugu oldu yani yalan oldu yani uf oldu

Geçenlerde okudugum bir yazıda aynen şunu diyordu :
Alıntı
8 aydan daha kısa süreli kalan linklerin pagerank algoritmasına pek faydası olmayacak. Google mühendislerinden biriyle yapılan bir söyleşidede aynen şunu demişti: Zaman gösterdi ki pagerankı Google Toolbara yansıtmak bizim için bir hataydı. Aslında hata demek dogru degil, o zamanın şartları ile günümüz şartları çok degişti. Normal internet kullanıcılarımızın oldukça fazla bir yüzdesi pagerankı aktif etmiyor toolbarı install ederken. Gözlemlerimiz bize gösterdi ki toolbara yansıtmak interneti spam çöplüğüne dönüştürmeyi tetiklemek ve dev bir pagerank karaborsası yaratmaktan ödeye gitmiyor artık.
2008 başında tamamen kaldırma planlanıyor toolbardan...
haa şimdi bu yazı aklıma geldide sen gitmiş 1 aylık para ile link almışsın. ama daha doldurman gereken 7 aylık bir bonus süresi var. Bu durumda ignore etmiş senin linki google