• 24-11-2012, 17:41:19
    #10
    Google'ın 2012 yılında yaptığı yanlışlar ona ilerki dönemlerde çok büyük hasara yol açıcak zaten Yandex'te Türkiye piyasasında çok iyi işler yapıyor. Artık yandex seoya önem vermeliyiz. Kesinlikle göz ardı edilmemeli.
  • 24-11-2012, 18:26:50
    #11
    fguclu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sevgili kardeşim, "Burda anlatmak istediğim bir araba kiralama sitesine tabiki konu açamazsınız.Ama blog sekmesi altında bir link ekleyip, yeni kurduğunuz bir sistemde arabalarla ilgili bilgiler verebilir, konularınıza backlink alabilirsiniz." derken blog sekmesi altında link ekleyip yeni kurduğumuz sistemden kastın nedir? sayfaya blog sekmesi ekleyip bloglar diye bir kategori ekleyip o kategorinin altınamı konular eklemekten bahsediyorsun..?

    Sevgiler..
    örnek 1 sektör siten var diyelim.
    blog isimli bir subdomain acıp 2. kere wordpress kurup burda yazılarını paylaşabilir.Anahtar kelimelere link verebilirsin.

    örnek site
    http://www.jetemlaksitesi.com/

    ancak bu arkadaşın blogundaki yazılar çok kısa ve anahtar kelimelere link vermemiş.
  • 24-11-2012, 18:40:53
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    byconti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şu iki sitedeki "blog" gibi. anasayfa belli içeriklerle dolu ve üstüne eklenebilecek pek bir şey yok. blogla destekleniyor bundan dolayı.

    http://kreatifdesign.com/

    http://www.technofacemobile.com/
    Sağol kardeş. Net olarak anlamış oldum..

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:40:53 -->-> Daha önceki mesaj 18:38:13 --

    Messi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    örnek 1 sektör siten var diyelim.
    blog isimli bir subdomain acıp 2. kere wordpress kurup burda yazılarını paylaşabilir.Anahtar kelimelere link verebilirsin.

    örnek site
    http://www.jetemlaksitesi.com/

    ancak bu arkadaşın blogundaki yazılar çok kısa ve anahtar kelimelere link vermemiş.
    Emin değilim fakat subdomainlerin olumsuz etkisi olmaz dimi? Yani bazı form ve r10 konularında subdomainlerin de paravan bloglar tarzı kullanıldığından olumsuz etkileri olduğu söyleniyordu..?
  • 24-11-2012, 18:57:27
    #13
    fguclu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sağol kardeş. Net olarak anlamış oldum..

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:40:53 -->-> Daha önceki mesaj 18:38:13 --



    Emin değilim fakat subdomainlerin olumsuz etkisi olmaz dimi? Yani bazı form ve r10 konularında subdomainlerin de paravan bloglar tarzı kullanıldığından olumsuz etkileri olduğu söyleniyordu..?
    hocam milliyet
    http://www.milliyet.com.tr/Haber/

    bile sitesinin ana sayfasında yer alan spor haberlerini
    http://skorer.milliyet.com.tr/

    subdominle oluşturduğu ve sporla alakalı olan bu bölümde veriyor.

    Zararı değil aksine tamamen faydalı.Zaten zararlı olsa subdomain denen bişe olmazdı...
  • 24-11-2012, 19:29:27
    #14
    Bu benim iddiam, belki saçma gelebilir. Bence Google yeni bir sistemin altyapısını oluşturuyor. Bu yeni sistemde Sosyal Medyanın fonksiyonları arama motorunda uygulanmaya çalışılıyor. Yani, ücretli reklamlar dışında Google'da yıllarca yada aylarca 1. sırada kalmak gibi birşey olmayacak. Wikidipedia yı bu noktada örnek veriyorum hep, yıllardır her şeyde en üstte yer alırdı ama son güncellemelerde artık görünmez oldu. Zaten bu haksızlıktı.

    Yani kısacası, Google artık ciddi manada sürekli güncellenen siteleri destekleyecek.
  • 24-11-2012, 21:50:40
    #15
    KOZBA.NET
    ThePartizan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu benim iddiam, belki saçma gelebilir. Bence Google yeni bir sistemin altyapısını oluşturuyor. Bu yeni sistemde Sosyal Medyanın fonksiyonları arama motorunda uygulanmaya çalışılıyor. Yani, ücretli reklamlar dışında Google'da yıllarca yada aylarca 1. sırada kalmak gibi birşey olmayacak. Wikidipedia yı bu noktada örnek veriyorum hep, yıllardır her şeyde en üstte yer alırdı ama son güncellemelerde artık görünmez oldu. Zaten bu haksızlıktı.

    Yani kısacası, Google artık ciddi manada sürekli güncellenen siteleri destekleyecek.
    Hocam bende eskiye oranla bunu gözlemlemekteyim. Eskiden sağlam forumlarıma şurdan burdan içerik çalıp eklerdim önce ben index aldığımdan ilk sıraya otururdum şimdi ise bu duruma müsade etmiyor gibi google. Güncel siteler hızla üst sıralara çıkmakta.
  • 25-11-2012, 11:58:19
    #16
    KraLL54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bende eskiye oranla bunu gözlemlemekteyim. Eskiden sağlam forumlarıma şurdan burdan içerik çalıp eklerdim önce ben index aldığımdan ilk sıraya otururdum şimdi ise bu duruma müsade etmiyor gibi google. Güncel siteler hızla üst sıralara çıkmakta.
    Çalan çırpan bunu bir meziyetmiş gibi sunan bundan dolayı cezalandırıldığında cezalandıranı tukaka eden...
    Anne babalara sesleniyorum. nasıl bir çocuk yetiştiriyorsunuz. bunların bir gün sizleri de vuracağından haberiniz yok mu? Allah belanızı versin inşallah. Emeğin üzerine pervasızca konan sülükler.

    Not: Bunları yazmak zorundayım. Yukarıdaki satırların yazarına da sesleniyorum. Kendini yalnız hissetme. Senin gibi en az 5 taneyi besliyorum ben. Tek yapmanız gereken indexi önce almak için dua etmek.
  • 25-11-2012, 17:04:17
    #17
    KOZBA.NET
    flashmax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çalan çırpan bunu bir meziyetmiş gibi sunan bundan dolayı cezalandırıldığında cezalandıranı tukaka eden...
    Anne babalara sesleniyorum. nasıl bir çocuk yetiştiriyorsunuz. bunların bir gün sizleri de vuracağından haberiniz yok mu? Allah belanızı versin inşallah. Emeğin üzerine pervasızca konan sülükler.

    Not: Bunları yazmak zorundayım. Yukarıdaki satırların yazarına da sesleniyorum. Kendini yalnız hissetme. Senin gibi en az 5 taneyi besliyorum ben. Tek yapmanız gereken indexi önce almak için dua etmek.
    Olay da yanlış anlaşıldım herhalde. Bu kadarda bela vs okumaya gerek yok. Önceden dediğim bundan 5 sene önce ozamanlarda bu işlerde yeniydik ve olayın nekadar yanlış olduğunu ve kul hakkı olduğunu 5 sene önce anladım ben. Ki ben sene önce 13 yaşındaydım yani. Yorumlarınızda biraz daha düzgün olmanızı yeğliyorum.
  • 25-11-2012, 22:35:48
    #18
    KraLL54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Olay da yanlış anlaşıldım herhalde. Bu kadarda bela vs okumaya gerek yok. Önceden dediğim bundan 5 sene önce ozamanlarda bu işlerde yeniydik ve olayın nekadar yanlış olduğunu ve kul hakkı olduğunu 5 sene önce anladım ben. Ki ben sene önce 13 yaşındaydım yani. Yorumlarınızda biraz daha düzgün olmanızı yeğliyorum.
    Yok arkadaşım sana demedim zaten bu çal çırp işini yapanlara dedim. İnsan hata yapar hatasından dönen ise yükselmiş yücelmiş demektir.
    Bela okuma diyorsun ama ben bela okumayayımda kim okusun? 2 kişi her gün çoluğumuzdan çocuğumuzdan kıstığımız zamanlarla bir şeyler yapmaya çalışıyoruz. Biri van da o deprem zamanlarında konteyner da soğukta yazıyor siteye giriyor.
    Adam kurmuş bot u çekiyor da çekiyor. Beyinsiz google da bizi cezaya sokuyor ne olduğunu da söylemiyor. Cezanın sebebi makalelerdeki linklerin diğer sitelere yayılmasıymış. site 25-30k larda olması gerekirken 7-9k larda sürünüyor.
    Hadi sen bela okuma.