Sağol kardeş. Net olarak anlamış oldum..
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:40:53 -->-> Daha önceki mesaj 18:38:13 --
Emin değilim fakat subdomainlerin olumsuz etkisi olmaz dimi? Yani bazı form ve r10 konularında subdomainlerin de paravan bloglar tarzı kullanıldığından olumsuz etkileri olduğu söyleniyordu..?
hocam milliyet
http://www.milliyet.com.tr/Haber/
bile sitesinin ana sayfasında yer alan spor haberlerini
http://skorer.milliyet.com.tr/
subdominle oluşturduğu ve sporla alakalı olan bu bölümde veriyor.
Zararı değil aksine tamamen faydalı.Zaten zararlı olsa subdomain denen bişe olmazdı...