• 22-11-2012, 23:14:40
    #1
    Konu içerisinde özellikle sinema ile ilgili eleştiri yazılarımda sıklıkla film fragmanlarını yayınlıyorum, ziyaretçinin sayfada uzun kalması açısından da faydası oluyor.

    Genellikle youtube videoları paylaşıyorum.
    Ama bazen başka yerlerden de video paylaşımı yaptığım oluyor.

    Video kodlarının bir zararı olur mu siteme ?
  • 23-11-2012, 04:11:25
    #2
    Eleştiri yazıları yazıyorsanız ve "kaşarlaşmış" bir şekilde başka siteleri kopyalamıyorsanız her ne şekilde olursa olsun bir zararı olmayacaktır hocam.

    Bunu analiz etmek oldukça kolay,

    Bir arama yapıyoruz. Bu arama sonrası; ilgili sonuçlardan birinci sıradaki web sitesine giriyoruz. Şayet o web sitesindeki açıklama, merak ettiğimiz konuya doyurucu bir şekilde açıklama getirebiliyorsa; geri dön tuşuna basıp 2. sıradaki siteye girmiyoruz. Google´da genel itibariyle bu kıstasa dikkat etmekte, şayet kullanıcı içeriğinden memnunsa sorun yok

    Başarılar.
  • 23-11-2012, 15:07:28
    #3
    bilenyok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eleştiri yazıları yazıyorsanız ve "kaşarlaşmış" bir şekilde başka siteleri kopyalamıyorsanız her ne şekilde olursa olsun bir zararı olmayacaktır hocam.

    Bunu analiz etmek oldukça kolay,

    Bir arama yapıyoruz. Bu arama sonrası; ilgili sonuçlardan birinci sıradaki web sitesine giriyoruz. Şayet o web sitesindeki açıklama, merak ettiğimiz konuya doyurucu bir şekilde açıklama getirebiliyorsa; geri dön tuşuna basıp 2. sıradaki siteye girmiyoruz. Google´da genel itibariyle bu kıstasa dikkat etmekte, şayet kullanıcı içeriğinden memnunsa sorun yok

    Başarılar.
    Yaklaşık 1.5 aylık bir sitem var.
    Geri dönüşlerden de oldukça memnunum.
    Herhangi bir hata olmasın istiyorum o yüzden bazen iyi bilenlere danışmak iyi geliyor
  • 23-11-2012, 15:17:04
    #4
    Makalelerin çok kısa değilse hiçbir sorun yaşamazsın.