Konu içerisinde özellikle sinema ile ilgili eleştiri yazılarımda sıklıkla film fragmanlarını yayınlıyorum, ziyaretçinin sayfada uzun kalması açısından da faydası oluyor.
Genellikle youtube videoları paylaşıyorum.
Ama bazen başka yerlerden de video paylaşımı yaptığım oluyor.
Video kodlarının bir zararı olur mu siteme ?